تا شقایق هست زندگی باید کرد...

متن مرتبط با «تنهایی غم» در سایت تا شقایق هست زندگی باید کرد... نوشته شده است

تنهایی...

  • نیلوبلاگ

    تنهایی آنقدر هم بد نیستxa0وقتی میهمانش میشویبرایت تدارکات خوبی می بیندکمی خاطرات را تعارفت میکندخاطراتی که میخندیدی اما امروز گریان میشوی با خون دل خوردنشتازه فیلم هم برایت پخش میکندفیلمی که تنها دکمه ی پلی دارداستپش خدا میداند کی می باشدتنهایی عجب میزبان خوبی است......

    ادامه مطلب